GANG I BAGERIET

BORNHOLM

Det var fredag aften og vi skulle sejle afsted med færgen kl. 00.20 vi havde først det sommerhus vi havde lejet kl. 16 dagen efter, så vi havde intet sted at sove! Da vi ankom til Bornholm kørte vi bare lidt rundt i byen for at finde et sted at sove, og det må man sørme sige vi fandt! Griner.. Havnen i Hasle! Mig og min lille bror sov i bilen, eller… vi prøvede! Vores forældre besluttede sig simpelthen for at ligge sig ud under sådan en overdækning med en bænk. Griner!

Om morgenen tog vi ned til bageren, fandt en skov og holdte morgenmads-skovtur. Og så stod den ellers bare på Snogebæk havns loppemarked, Balkan strand og frokost på Texas. Lææækkert! Så var kl. 16 og vi kom frem til sommer huset, det var top hygge og mega fed indretning! Om aftenen var vi nede og aftenbade på Hasle strand, skide koldt! Bagefter tog vi en tur til hammeren fyr og en tur til Allinge hvor vi fik en lille aften is. Top hygge!

Om Søndagen tog vi til Allinge sommerfest, hvilket var en stor skuffelse! Ingen mennesker og boder, kun karruseller.. Så vi besluttede og tage et smut forbi Drøndal å og så spise frokost i Gudhjem. Bagefter tog vi til Sannes familie camping hvor mine forældre engang havde været, super hyggeligt sted og kan klart anbefales! Der var søde små huse, pool og plads til campingvogne. Efter campingpladsen tog vi en tur til Helligdomsklipperne som skulle være så flot, jeg må ærligt sige at jeg blev lidt skuffet da jeg havde fået afvide det skulle være overdrevet.. Men en hyggelig og varm tur! Vejret var toppen så vi besluttede os for at tage en tur på Balkan strand og så hjem og grille. Trætte blev vi ihvertfald!

Mandag tog vi til Dueodde strand, det var det jeg allermest havde set frem til! Ved stranden lå der en restaurant der vidst nok hed Dinner & Steakhouse, der spiste vi vores frokost og hvis man bestiller en burger menu derfra.. så er den ikke bare stor, men virkelig stor! Griner. Senere gik vi en tur i Snogebæk havn og så en tur til Hasle campingplads. På campingpladsen havde de nogle vildt fede kæmpe tønder som man kunne bo i plus et fælles udendørs køkken. Meget opfindsomt lavet!

Tirsdag tog vi på Outlet i Rønne, Okay fedt tøj.. Bare ærgerligt de næsten kun havde xs! Senere på aftenen stod den selfølgelig på en tur til deres Travbane. Mega fedt at se pony løb, de var så cute!! Til aften grillede vi og snackede med chips og dip selfølgelig! Griner.

Onsdag stod den igen på Dueodde strand, YES! Griner. Mega lækkert vejr, masser af sol og bølger! Her lå vi og dasede det meste af dagen og fik en lækker farve. Da det var aften stod den på Snogebæk havnefest, uden billetter. Det var Lars lilleholt der skulle spille, vi overvejede at købe billetter meeeeen.. de var vildt dyre. Så vi sprang over og bestilte to pizzaer og hyggede med øl på havnen hele aftenen! hyggeeee.

Torsdag stod den på en tur til Hammershus, se svævebane på Opalsøen (Jeg turde ikke, var en kylling) Griner. Så frokost og is i Rønne og en tur til Østerlars rundkirke, som i øvrigt var super flot! Aftenen bestod af en tur på stranden og hygge!

Fredag stod den på rengøring i hele hytten! Idag var dagen vi skulle hjem. vi startede med at tage en lille tur i et indkøbscenter for at shoppe lidt. Derefter stod den på frokost i sommerhuset og rengøring/pakning. Det var en super hyggelig tur og jeg kan klart anbefale folk at tage en tur til Bornholm!!